dimecres, 6 de març del 2013

Dies de pont... :).




      1. Explica el que has fet en aquests dies de pont. Redacció de 15 línies.

      Feina important: Corregeix el teu escrit aquí:
                  
                                 http://www.softcatala.org/corrector_ortogr%C3%A0fic

El dia 28 em vaig aixecar molt dematí, a les 4, per anar amb la meva família i unes amigues i         els seus pares (érem 11) a l'aeroport per a agafar un avió cap a París. Quan varem arribar a l'hotel, tot d'una vaig pujar a la meva habitació. Hi havia una televisió grossa i la dutxa era molt petita. El segon dia vàrem anar a Disneyland París. La primera atracció a la que vàrem pujar va ser el tren de la mina, desprès a una muntanya russa de Nemo de la pel·lícula de dibuixos animats i també varem anar a l'atracció d'Indiana Jones... El tercer dia vàrem fer una volta pel riu Sena amb el bateaubus que ens va dur fins a la catedral de Nôtre Dame. El geperut no hi era. Totes les nines vàrem anar a patinar a una pista de gel a l'exterior que es conservava molt bé amb el fred que feia. El quart dia anàrem al museu del Louvre. Hi havia una piràmide molt "xula" de vidre i metall. Entràrem pel soterrani i me varen encantar les mòmies i els sarcòfags egipcis, La Venus de Milo i la Gioconda. Desprès vàrem agafar un bus turístic que feia una ruta per tota la ciutat i amb uns auriculars t'explicaven la història de cada lloc i de cada monument. Ens varem aturar per fer un cafè, també vaig anar a veure la Torre Eiffel. A dalt hi feia molt de vent i fred. Vaig prendre una xocolata ben calenta per entrar en calor. Hi havia una tenda de souvenirs on vàrem comprar uns clauers de la Torre Eiffel. També vàrem tirar avionetes de paper des de dalt i després les vàrem recollir d'un jardi de baix. El cinquè dia ens vàrem haver d'aixecar molt prest per anar a berenar abans de prendre el vol cap a Barcelona. Va ser molt pesat perquè vàrem haver d'esperar tres hores a l'aeroport de Barcelona per agafar un altre avió cap a Mallorca. En arribar a canostra estava rebentada i em vaig dormir tot d'una.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada