dilluns, 10 de juny del 2013

CORRECCIÓ:

CORECCIÓ:
He passat el canal en una barqueta. / Canvia al canal sis.
S’ha trencat la canal i ara l’aigua cau al carrer per la paret.
Dóna’m tres claus ben llargs.
Va obrir la porta amb aquesta clau.
L’epidèmia de còlera asiàtic ha sigut molt mortífera.
Té moments de molta còlera i em fa por.
Ha quedat en estat de coma profund.
Et vas deixar una coma en el dictat d’ahir.
Hem pujat a Montserrat amb el cremallera.
Se m’ha trencat la cremallera del pantaló.
Hem visitat el delta de l’Ebre.
Escriu una delta majúscula.
He llegit un editorial molt ben escrit.
Han venut una editorial a uns empresaris morellans.

És molt sensible, té molt de pudor.
Només fa dos mesos que no es llava però ja fa molta pudor.
M’ha fet un salut molt efusiu.
M’ha preguntat per la salut de tots.
He tingut un son molt reparador.
Escrit cansat i tinc molta son.
Han fregat bé el terra.
He vist la terra des de l’espai. / He portat terra de l’hort.
Han reomplit el vall de la muralla vella.
El riu discorre per una vall molt estreta.
Els vocals tenen veu i vot en la junta.
Escriu les tres vocals més obertes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada