diumenge, 24 de febrer del 2013

Divendres!... :).

             


            
   1. Escriu una redacció sobre el fantàstic i meravellós que serà el teu cap de setmana!
    El meu cap de setmana va estar bastant bé perque jo esteia malalta però la meva família hem cuidava
    però justament aquell dia tenia un partit molt important i la bona noticia que hem varen donar les meves
    amigues va ser que el vàrem guanyar i em vaig posar molt contenta i despres de cada  partit anam al 
    zabala a fer una cocacola i una patatilla i jo esteia a cameva sense fer res i aixo acava avorrint bastant
    quan no tens res a fer però despres vaig mirar un estona la televisió i ja no me vaig avorrir tant però hi
    ha un moment que la televisió cansa i hem vaig posar a llegir un llibre bastan interesant i quan va arribar
    el vespre vaig sopar davant la televisió mirant el mentalista que m'entreten molt mirant com amb una sola
    pista ell es capas de resoldr-el tot sol sense l'ajuda dels altres però un cap de setmana pot sr¡er molt divertit
    quan no estas malalta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada